Wednesday, August 27, 2008

Dag 22 25 aug




Nu är det bara att riva TOC Technical operation centre). Ut med alla kablar, Koppla isär kablaget mellan skåpen. Sen kom ett gäng kineser för att bära ut grejorna. Lunch stack våra chaufförer och köpa. Det kom tillbaka med KFC. Det var första gången jag testade KFC kan väl säga att det tar nog länge igen att äter det igen. Slutade vid 13. Drog till IBC för att kolla i sponsorernas shoppar. Gick bet på det de hade slagit igen, Skit jag skulle köpa Adidas OS tröjor. Vad göra nu? Åkte tillbaka till mitt hotell och gick till den lokala shoppen och köpte i alla fall en OS tröja till min pappa. Det blev en timme sömn för vi hade bestämt att dra till en Hotpot restaurang för att äta en sista middag tillsamman. Jag och Jamie (kinesiska som studerar till producent). Tog en taxi för att hämta upp mina chefer Tony och Bren. Resan gick till en mycket trevligt HotPot restaurang. Jamie beställde all mat. Det blev allt från Biff, Inälvor, mage ägg, fisk (Som strömming),svamp, två olika såser att doppa maten i. Gott. Sen kom även greken Appolon upp efter att ha varit hos sin skräddare för tredje gången. Efter middagen tog vi en taxi till Bar området vid klock och trum tornet och vid insjön houhan lake Kröp ned i sängen runt midnatt skönt.
Väder soligt och skönt
PS Hotpot och Sishuan food tillhör favoriterna. Inälvor är spännande att prov äta.

No comments: